martes, 13 de septiembre de 2016

Trobada de setembre






Ahir vam gaudir d'una nova trobada dels diLLUMS d'Arts al Forn, al Forn de la Canonja, i podem donar per inaugurada la segona temporada. Els ànims encara estan empeltats d'estiu, aquest primer dia de curs escolar, però seguim amb ganes de continuar amb aquesta cita mensual el primer dilluns de mes, per parlar de cultra i art.
Un veterà de les trobades, Agustí Forner, ens va ensenyar una mostra de les diverses sèries de pintures realitzades aquest any, i que es poden veure al Forn de la Canonja; titelles, finestres a la terra i personatges anònims, juntament amb amb algun rostre conegut i estimat.
A mi em va plaure presentar el meu nou llibre El nostre pitjor enemic, del qual vaig llegir un fragment, i vaig aprofitar per recomanar El retorn de l'hongarès, d'Anna Moner (que estarà presetn al club de lectura de Tortosa el 4 de novembre), Música secundària de Josep Igual, i Con quien paces, les memòries de Víctor Canicio.
I tots plegats vam tenir el provolegi de conèixer de primera mà dues novel·les inèdites de dues autores novelles, a qui desitgem tota la sort del món perquè vegin editada la seva obra, tot i que després del tast que en vam fer, no els en caldrà gaire de sort. Em refereixo a Mercè Falcó i Marta Altava Prada, que s'afegeixin a les nostres trobades.
Us animem a compartir la vostra obra, o simplement el plaer de parlar de cultura i art mentre sopem al Forn de la Canonja, el proper 3 d'octubre.
Més informació a dillumsdartsalfor@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario