jueves, 8 de diciembre de 2022

Inspirats per Xulio Ricardo Trigo






Durant la trobada del 7 de novembre, Xulio Ricardo Trigo ens va mostrar algunes de les seves fotografies. Vam aprofitar l'ocasió per a proposar escriure textos inspirats en les imatges, perquè ens agrada crear, jugar i interactuar.

Aquest és el resultat.

Vull tornar. Després de recórrer el gel i el fred, la foscor... Penso el teu cos teni sota el llençol. I tinc fred dintre.
Cinta Galiana
 
Al temps li esgarrapo un grapat d’instants congelats. La impermanència, emprenyada, maleeix la meua addicció a la bellesa.
“Obscè”
 
Anar a l’essència, res que et distregui en la recerca d’una mirada ben profunda, neta.
Coia Valls
 
A la sortida del sol,naixent,
el mar, ardent, em reclama nua
i temptador promet que em farà sirena.
Montse Boldú
 
Quan a la perspectiva no hi ha petjades, es signe de nou camí.
Cecília Panisello
 
Detràs dels somnis
sempre hi ha esforços
que la persona no veu.
Pilar Rey
 
Ho hem viscut,
el flaire de les il·lusions,
amb les empremtes, hi serem sempre.
Ventura Galiana
 
Diuen els llibres sagrats que Déu, cansat de crear, es va retirar a descansar: es va crear un món per a ell: Islàndia.
Lluís
 
Natura en dues dimensions. La difuminació dels primers plans amb la resta, tot un art.
Joan Ortí
 
La llum, sense colors,
agafa molta més força:
neta, sense distraccions.
Joan Romer
 
Blanc i negre, fora cotons, la vida i l’esperit. Què més es pot desitjar? Viure i somiar i continuar a viure!
Amy
 
La foscor em corprèn, la llum, jo la busco, vull anar cap a la llum, sé que allí ets tu; Déu meu, t’estimo!
-Lídia , no et poses cap atràs (espera’m si fa falta) tu sempre, sempre, sempre, amb el teu cor, amb l’esperit, amb la teva força sempre avant, de cara al meu cor...
Ramon Gaya

Ombres de llum,
llum sobre les ombres.
Formes difoses, que diluïren la realitat.
Ricardo
 
¿Per què et diuen Islàndia
si la teua superfície
l’ha fet el foc? Herba i aigua.
Tomàs Camacho Molina
 
La niña
Su postura refleja la ternura, su sonrisa, el brillo de la vida, su pelo, la libertad y la fuerza del contraste.
Milesky
 
Fiordo immens
aigua que em crida
la ment que se’n va.
Montse Pallarès
 
Soledat, silenci, emoció.
Uni
 
Els botxins s’emprenyen desfent el món, malgrat ells no podran desfer les imatges del fotògraf.
Agustí
 
Paisatge gelat d’un país volcànic.
Morenet
 
¿Qué quieres?
Solo un instante que me deje ver
todo lo posible.
Arandaxis


No hay comentarios:

Publicar un comentario